Reklamace

Reklamace nebo výměna zboží

  1. Případné reklamace nebo výměny zboží budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat či požádat o výměnu osobně u provozovatele, na adrese:
    Martin Vaněček Rybářské potřeby, Pražská 313, 397 01 Písek

    Nebo jej zaslat na adresu:
    Adresa pro zasílání reklamací je: Martin Vaněček Rybářské potřeby, Pražská 313, 397 01 Písek

Zboží zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu nebo poškození vlasce. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!!

Pro popis závady či žádost o výměnu zboží využijte prosím náš reklamační formulář (ke stažení Vymena_nebo_reklamace_zbozi_MojePřívlač.cz)

V případě jakýchkoli dotazů nebo komplikací nás neváhejte kontaktovat

  • tel. +420 774 517 887
  • email info@mojeprivlac.cz